Väldigt dålig uppdatering

Här är det ganska dött för tillfället, men det tycker jag är helt okej faktiskt. Linda kan ju knappt ens göra något alls med tanke på att hon har hela höger armen gipsad, och jag har ingen lust att sitta inne med datorn nu på sommaren. Kan dra lite snabbt vad jag har gjort iallafall.
 
Igår var vi in till hippo med Kryckan. Han gick markarbete med mycket små hinder och en studsserie. Han skötte sig väldigt bra och var lugn och fin hela passet. Ibland blev han lite för ivrig och ibland lite för lat, men han blev även trött väldigt fort. Han fick avsluta med två oxrar på 90 cm och han kändes bara fin.
 
Idag har han vilat. Jag sov hos Oskar och sen åkte jag gummibåt nerför älven med Alicia, Linus, Elias och David. Dom var väldigt saknade kan jag lova efter att knappt ha sett dom på hela lovet!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin