26:e juni

Idag var faktiskt första dagen sedan i måndags som jag gick utanför dörren. Hör och häpna så har jag till och med varit ute två gånger idag, gick först och köpte en b&j som jag åt till lunch (haha) och sedan på eftermiddagen gick jag ut och gick en sväng med hunden. Endast för att mamma tvingade mig men. Gick iallafall till stallet och hälsade på Peppe och sedan gick jag hem igen. Blev nog sammanlagt en promenad på 7-8 km haha. Halva biten regnade det dessutom så det var lite mindre kul. 

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, god natt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin