Dagen innan studenten

Nu har jag äntligen vaknat till liv igen efter att i princip sovit hela kvällen och natten igår, vet dock inte riktigt om jag känner mig så mycket bättre för jag vaknade och var yr och hela rummet snurrade. Brukar näst intill aldrig vara yr så vet inte om att det är för att jag är lite småsjuk eller om det är för att jag sovit för mycket (haha). Det börjar dock gå över lute grann och det blir nog bättre när jag får lite frisk luft sen!
 
Idag är det mingel för alla 3or på skolan, har ingen aning om vad det innebär egentligen men det blir nog kul. Kan fortfarande inte förstå att vi faktiskt tar studenten imorgon, det känns så jävla sjukt. Vi började ju nyss ettan? Hur som helst åker jag till stallet direkt efter att jag varit på skolan, Peppe ska ridas lite lugnt och sedan måste jag ta tag i att packa upp sakerna från tävlingen. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin