En söndag i juni

Hallå bloggeen, just nu sitter jag och äter frukost och ska alldeles strax börja göra mig iordning för att åka till stallet. Idag är mina planer att åka in till ridhuset med Peppe och trimma lite, har dock inte bestämt om jag ska rida inne eller ute än med det lutar åt utomhus faktiskt. Det brukar nästan alltid stå framme hinder ute och Peppe skulle behöva få några språng i kroppen! 
 
Igår skrittade jag honom en sväng i skogen och hela turen var ungefär i "hej kom och hjälp mig"-stil. Jag rider alltid med bomull i öronen på Peppe och igår glömde jag den, så vid varje ljud han hörde hoppade han rätt upp i luften och tänkte dra iväg. Eftersom han höll på så blev det en mycket kortare tur än vad jag hade tänkt mig. Men eftersom Peppe är som han är ville jag inte riskera något. 
 
Nu måste jag ta tag i livet, hörs senare bloggen!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin