För jag har tagit studenten..

.. FYFAN VAD JAG ÄR BRAA! Haha var bara tvungen. Igår tog jag som sagt studenten och hade fullt upp hela dagen där av ingen bloggning som ni kanske förstår. Började dagen med den obligatoriska champangefrukosten kl 6 på morgonen och sedan skulle vi samlas på skolan vid 9 för att träffa våra elevhandledare en sista gång. Efter utspringet och hela köret var det flakåkningen som gällde, och det var seriöst bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Dock så åkte vi typ bara i max 1 timme, så det sög. Hade velat åka mer, haha.
 
På eftermiddagen kom det förbi lite folk hemma hos oss och sedan på kvällen drog jag och en kompis ut för att gå på studentskivan. Det var så sjukt mycket folk när vi kom men det märktes inte lika mycket när vi väl var inne. Tror vi stod och köade ute i 40 minuter så det var något segt och kallt. Kvällen var helt okej även om jag hade förväntat mig lite bättre, men kan inte direkt säga att jag hade tråkigt! 
 
Här kommer iallafall världens bildbomb, se och njuuut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin