Godnatt

Idag gick jag i skolan till två tror jag. Sen gick jag och Marielle in till stan en stund och herregud, vi grät för det regnade något så överjävligt. Jag hade ballerinaskor och båda hade skinnjacka. Välkommen till första juni Umeå edition. Sen kom iallafall Oskar och vi åt på frasses innan vi for hem. Sen jag kom hem har jag mest pluggat matte bara, har 2-3 saker kvar i skolan nu så kan se ljuset på andra sidan skolarbetet nu. Det är väl bara matteprovet som skulle kunna förstöra nu...

Hade ett inlägg på datorn som jag glömde publicera, så därav uppdateringen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin