Hemma från stallet

Igår fick jag hjälp i stallet av min kära pojkvän. Vi gjorde stallet och sen fick Kryckan sin vanliga promenad. Vi har även fått tid för återbesök nu, den 25 juni ska vi in igen och behandla ryggen igen. Förhoppningsvis har det blivit bättre, för han står inte och spänner halva ryggen längre!

Idag fick vi börja sitta på honom igen, vilket var väldigt efterlängtat! Han har fått börja beta några timmar på dagen nu, och det tog en halv evighet att fånga in honom. Han älskar att reta mig och springa runt mig när jag försöker ta in honom. Sen skrittade jag ut barbacka med hacket och jag är väldigt glad att vi inte blåste iväg.

Två sekunder efter att den andra bilden togs så drog han världens repa tvärs över hagen hahaha...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin