Ledig måndag

Imorse hann jag aldrig blogga något, klev upp från sängen vid halv 11 tiden (efter 11 timmars sömn haha) och kastade bara i mig lite mat innan jag åkte till stallet. Var ledig från skolan idag då jag bara hade två lektioner och båda dom kurserna är avslutade, har inga lektioner imorgon heller men måste ändå åka till skolan och lämna in min dator. Så om bloggningen blir dålig vet ni varför, vet nämligen inte om min andra dator lever, haha. 
 
Hur som helst trotsade jag regnet och red Peppe en sväng idag. Red honom bakom pappa när han körde en häst och förutom att det regnade mycket och mina regnkläder inte var vattentäta gick det helt okej. Han fick komma ut och röra på sig och det var det viktigaste. 
 
Ikväll är det utgång som gäller, måste faktiskt säga att det kändes lite jobbigt efter att ha jobbat 18-02 fredag och lördag. Men det blir förhoppningsvis kul ändå och det är ju ändå stundetveckan nu, haha. Någon som däremot inte är lika kul är att jag har hoppträning vid 12 imorgon. Kommer alltså inte få allt för mycket sömn inatt, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin