Lördag

Hoppas ni hade en bra midsommarafton igår! Själv var min ganska lugn och tråkig men det var ändå ganska skönt med tanke på att min förkylning har suttit i så himla länge. Men den känns iallafall som jag äntligen är på bättringsvägen nu! Var även tvungen att hålla fast vid min tradition från förra året och köpa en pizza till middag, det här med midsommarmat är inte riktigt min grej, haha. 
 
Lite senare i eftermiddag ska jag åka till stallet och rida Peppe. Har även stalltjänst i eftermiddag/kväll då pappa ska iväg på trav. Ska väl ta in några hästar, ge hö i hagarna och sedan fodra kväll. Planen med Peppe idag är att bara rida lite lugnt i skogen i skitt och trav, bara så att han får komma ut och röra på sig lite. Ingen idé att hårdträna nu när han ska få lite semester, utan lika bra att låta han trappa ner lite innan istället. 
 
Bjussar på någon bild från förra sommaren i brist på andra!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin