Måndag

Nu är jag jättetrött och ska precis sova, men tänkte bara slänga in ett inlägg först. Jobbade 7-16 som vanligt och idag däckade jag faktiskt inte när jag kom hem, förmodligen kanske därför jag är så trött nu. Ska bli så himla skönt att sova hehehe...

Det blev inget stall för mig idag. Kryckan får börja ridas i princip som vanligt idag, och mamma for ut och galopperade honom på en galoppsträcka. Galopp är bättre än trav för Kryckan och därför ska jag bland annat galoppera fram före jag travar fram i fortsättningen. Han hade känts fin och avslappnad och gått i form även på raksträckorna även om han blev lite busig mot slutet. 

Imorgon ska vi prova ut en ny sadel. Vi ska möta Andrea Waller på SURF, förhoppningsvis hittar vi en passande sadel som både jag och Kryckan trivs med!

Anmälde Kryckan till en LC till helgen, vi är inte säkra på att han kommer till start men med de nya TR reglerna så är det lika bra att anmäla. Det blir kul att se om det är någon skillnad på honom!

Det må vara lite, men det räknas...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin