Ny dator!

Idag kom min nya dator och om internet håller i sig att fungera så kommer nog bloggningen från min sida börja bli lite bättre igen. Kan väl inte direkt skryta om att jag bloggat jättebra på den senaste tiden, men nu kan det väl bara bli bättre tycker jag! Hur som helst är det riktigt skönt med en ny dator för min gamla var riktigt seg, men inte direkt konstigt med tanke på att den är 5 år och knappt använd dom senaste åren i och med att jag haft skoldatorn.
 
Imorse åkte jag till stallet ganska tidigt för att rida Peppe bakom pappa när han körde en av travhästarna innan han åkte iväg på trav. Vi körde två vändor i backen och det gick helt okej. Han var mycket lugnare och harmonisk idag och inte alls lika på som igår. Däremot springer han som en travhäst när han rids bakom travhästarna, det går för fort för att han ska kunna jobba i en bra form men han får i alla fall konditionsträning!
 
Ikväll har jag inga speciella planer förutom att ta det lugnt. Är fortfarande sjuk och börjar dessutom få ont i halsen igen så det blir nog bara en lugn hemma kväll framför datorn ikväll, funderar även på om jag ska orka gå till affären och köpa godis, haha.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin