På väg till Ö-vik

Sitter i hästbussen på väg till Ö-vik just nu för tävling. Blir första tävlingen sedan i september så det kan ju bli intressant och spännande. Hoppar 1 meter och 1.10 meter idag och det känns som en ganska bra start på säsongen. Någon som däremot inte är lika roligt är att jag inte kom hem från balen för än efter kl 2 inatt och gick upp innan 5 imorse. Har dock laddat upp med red bull, haha. Det kan behövas kan jag lova er. 

Uppdaterar med resultat under dagen, så länge får ni se en bild från balen igår! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin