Snart till stallet

Igår fick vi äntligen sommarlov. Alla satt i ishallen på nolia och lyssnade på ett tråkigt tal, stipendier delades ut och sen kom studenterna inspringandes, precis som vanligt med andra ord. Sen gick vi iväg och såg Lindas utspring, kramade om hon och sen gick jag och Oskar och åt på subway. Åkte sen hem och tog det lugnt några timmar innan jag åkte till stan och åt middag med Alicia, Linda och Marielle. Sen gick vi till Linda och mötte upp Linus, Albin och Elias och stannade där resten av kvällen.
 
Nu ska jag alldeles strax åka ut till Kryckan. Mamma hade hittat några bra ridvägar igår som jag tänkte testa. Dock brukar jag alltid rida vilse när jag ska leta nya vägar, men får hoppas på det bästa. Sen ska även alla saker packas för imorgon rullar vi mot Timrå vid 4 på natten (love life), men det är värt det för det finns ingen veterinär här uppe som vi är helt nöjd med hittills. Finaste Kryckis, allt för dig.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin