Torsdag

Igår fick Kryckan skritta ganska länge. Jag har tänkt på en sak ett tag nu, alla som har varit i stöcke vet att det är ganska mycket broar över tågbanor och sånt. När jag skrittade av Kryckan efter hoppträningarna förut så brukade vi alltid skritta över broana, men aldrig att vi mötte ett enda tåg. Nu under de två veckorna vi har stått här så har jag mött ett tåg nästan varje gång jag ridit. Antingen påväg bort från stallet, eller hem. Fattar inte hur jag alltid lyckas pricka in att rida precis när tågen kommer, tur min häst är modig. Nog om det.
 
Inatt sov jag hos Oskar, så jag kom hem för snart två timmar sen. Snart ska jag fara till stallet igen, men ska vänta en stund till så att jag inte behöver släppa ut honom i hagen igen när jag har ridit. 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin