Trött, sliten och förkyld

Dom orden sammanfattar mitt liv just nu ganska bra. Är så himla trött och sliten efter den här veckan som har innehållt alldeles för lite sömn och som pricket över i:et har jag blivit förkyld. Har inte lika ont i halsen som jag hade igår men jag känner mig inte alls pigg. Lagomt bra tajming att bli sjuk två dagar innan studenten, hoppas det går över till imorgon, haha. 
 
Idag åkte jag ganska sent till stallet, hade tänkt skritta ut med Peppe en sväng men det blev inte av och jag lyckades inte heller packa upp sakerna från tävlingen igår. Bättre lycka imorgon. När jag kom hem från stallet la jag mig och sov och nu har jag precis ätit och planerar bara att duscha innan jag gör sängen sällskap igen. Som tur är har jag även sovmorgon imorgon. Känner att jag kan behöva ladda upp ordentligt inför studenten om jag ska orka hålla igång hela dagen och natten, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin