Ger upp för idag

Idag har det varit en ganska lång dag för min del. Klev upp relativt tidigt trots att jag hade sovmorgon och skrev lite på gymnasiearbetet innan jag for till skolan. Det blev en ganska lugn dag i skolan trots allt och jag missade sista lektionen då jag var tvungen att åka till tandläkaren för min ena skruv i munnen var lös. Lite mindre roligt, och ännu mindre roligt var det när dom drog fast skruvarna igen.. 
 
Hade lite värk i munnen efter att jag hade varit hos tandläkaren så pappa tog hand om Peppe idag. Istället fortsatte jag jobba på gymnasiearbetet och det är i princip det enda jag har gjort ikväll. Har iallafall kommit en liten bit påväg och imorgon ska jag göra en intervju. Det kanske finns en liten chans att jag är klar på fredag, får hoppas på det bästa! 
 
Nu ger jag iallafall upp med gymnasiearbetet för idag och går och lägger mig, behöver min skönhetssömn då det finns en ganska stor risk att jag kommer behöva vara uppe ganska länge kommande dagar i och med gymnasiearbetet..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin