Snö..

Just nu snöar det för fullt, lite mindre kul med tanke på att det har känts i princip som vår i någon vecka nu. Men förhoppningsvis ligger inte snön kvar allt för länge! Hoppas på det iallafall! Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, skolan gick ändå relativt fort och dessutom fick vi sluta mer än 1 timme tidigare - inget att klaga över precis!
 
Efter att jag hade vilat upp mig en stund åkte jag till stallet och tog hand om Peppe. Eftersom det var trav fick han vila idag så jag borstade honom endast. Ikväll har jag inte tänkt göra någonting förutom att äta godis och kolla på serier, orkar verkligen inte med något plugg idag och att plugga på en fredagskväll kändes inte direkt lockande. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin