Söndag

Oj, vad jag bloggar dåligt just nu. Men idag har jag varken haft speciell mycket tid eller ork över till att blogga, dessutom har jag massa saker i skolan att göra men som jag inte har någon motivation till alls. Eller snarare så vet jag inte hur jag ska göra uppgifterna eller vad jag ska skriva, har iallafall fram till torsdag på mig att försöka skriva ihop två uppgifter/uppsatser och jag vill bara spy på skolan för jag är så less. Är det bara jag som föredrar prov framför inlämningsuppgifter? 
 
Idag har jag "jobbat" i stallet, pappa var på trav så jag mockade några boxar och sedan tog jag in alla hästar och fodrade kväll. Hästarna var mer vilda än tama som vanligt när jag ska ta in dom ensam, höll på att bli biten, översprungen och nerpräjad i ett dike flera gånger. Var helt slut när jag hade tagit in hästarna och klockan var ganska mycket så Peppe fick vila. 
 
Nu ska jag se dom senaste avsnitten av The originals som jag har missat innan jag går och lägger mig. Bloggar mer imorgon!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin