Tisdag

Idag är det tisdag och jag börjar inte skolan för än vid 10-tiden, skönt att kunna ta det lite lugnt på morgonen innan skolan. Vaknade dock ganska tidigt idag så nu på morgonen har jag pluggat en stund och jag ska väl snart ta och börja göra mig iordning för skolan. Har endast två lektioner idag och slutar vid 13.30 så det blir en ganska lugn dag! 
 
Efter skolan åker jag till stallet och rider Peppe, blir väl att jag rider bakom pappa som vanligt. Finns inte så mycket annat att göra. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du tävla iår eller vad är din plan? Ska du tävla för stöcke??:)

2015-03-17 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin