Tisdag

I natt har det kommit jättemycket snö och det snöar fortfarande, så himla deprimerande att det blev vinter igen med tanke på att att det är första april imorgon. Får väl bara hoppas på att snön försvinner fort igen! 
 
Idag börjar jag inte skolan för än vi 10-tiden, så jag ska väl alldeles strax börja göra mig iordning. På första lektionen är det redovisningar och förhoppningsvis får min grupp göra redovisningen idag, känns bara jobbigt att behöva göra den efter lovet. Annars blir det nog en ganska lugn dag förhoppningsvis! Slutar skolan vid halv 4 och då åker jag till stallet för att ta hand om Peppe. Skulle även få lite hjälp med han idag och jag gissar på att vi jobbar honom från marken som förra gången. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin