Torsdag

Igår pluggade hela kvällen där av ingen bloggning från min sida. Hur som helst slutade jag skolan vid halv 1 och sedan åkte jag till stallet och red Peppe. Red honom bakom pappa och det gick väl okej förutom att han var något pigg. 
 
Idag går jag i skolan fram till 12.20, lite bättre än att sluta 15.40 måste jag säga! Efter skolan ska dock jag och två andra göra några intervjuer till ett grupparbete. Men det bör inte ta allt för lång tid! När det är klart åker jag iallafall till stallet och precis som igår rider jag Peppe bakom pappa idag. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin