Träning ikväll!

Igår jobbade jag till nio på kvällen, därefter bar det iväg på 18-års fest för min kära vän Linda. Det blev en sjuk rolig kväll med dom bästa. Sen insåg vi att det inte gick några bussar eftersom det var torsdag (eller egentligen fredag eftersom det var efter tolvslaget) för vi tänkte att det var helg. Så jag och Oskar GICK hela vägen till mig haha. Vi var redigt less när vi kom hem...
 
Idag tog vi sovmorgon och åt pizza, nu måste jag vila en stund och sen ska jag ta tag i lite skolarbete hade jag tänkt. Ikväll är det träning med min fina vita springare, och då ska jag testa mitt nya bett!!!!:))) mamma har redan provridit lite med det och hon sa att det var jättebra, att han tog fint stöd och att han var lättare att påverka i sidorna än på rakt bett. Har riktigt höga förväntningar på det!:)
 
Har några riktigt fråscha bilder från då Elias tog den, men tänkte vara snäll med han och inte lägga ut dom haha..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin