Det blir en sen pluggkväll

Hade inte tänkt skriva något långt inlägg nu, utan bara berätta att uppdateringen förmodligen inte blir så bra från min sida imorgon. Har ett prov som jag pluggar till just nu, sen även ett prov på fredag samt en inlämning som ska in någon gång den här veckan antar jag. Det blir sena pluggkvällar både idag och imorgon för mig, men sen är det förhoppningsvis över. Ja det är väl omprovet på mattenationella som jag är 99 procent säker på att jag kommer behöva göra...
 
Idag har iallafall jag och världens finaste kille varit tillsammans i 10 månader, det är fan länge. Det finns ingen jag kan bli lika arg på men det finns inte heller någon som kan göra mig lika lycklig (ja det är väl Kryckan då hahaha). Skämt åsido, jag älskar dig jävla idiot❤️
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin