Ledig fredag

Idag är jag som sagt ledig. Hade tänkt åka in till skolan och lämna in min dator då den är väldigt sönder, men det sket sig eftersom det öppnar 13.00. Istället har jag suttit och skrivit på min juridikutredning som ska in idag. Hittade världens bästa rättsfall att diskutera där så nu går det väldigt mycket mer framåt än innan!
 
Jag ska även tävla idag, så om 40 minuter rullar jag mot stallet. Ska bara hoppa en LB idag, eller bara och bara. Ska testa tävla på tränsbettet och är jättenervös för det haha. Det är en helt annan ridning + att Kryckan har en tendens att bli ganska stark på det. Har suttit och kollar på gamla filmer då jag red på tränsbettet och se hur jag red där, på något sätt känns det som att komma hem så fort jag rider med det bettet, så förhoppningsvis blir det inga problem. Peppar peppar..
 
LB+5 i Stöcke 2013
 
 



Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin!

2015-05-22 @ 17:41:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin