Lördag

Igår blev det inte en lugn hemmakväll trots allt, en av mina kompisar hade ungefär lika tråkigt som mig så vi bestämde oss för att hitta på något. Började med att vi åkte ner på stan och drack lyxshake på Max (jättebra idé när det är typ 5 grader ute), haha. Sedan åkte vi runt lite med bilen och letade efter en lekpark (ännu mer haha) och det slutade med att vi åkte vilse. Två personer med dåligt lokalsinne på ett ställe där vi nästan aldrig varit är ingen jättebra kombo kan vi då ganska enkelt konstatera, att vi dessutom åkte fel på vägen dit är bara talang. Men det var en ganska intressant kväll iallafall och ganska roligt hade vi, haha! 
 
Idag har jag inga speciella planer förutom att vara i stallet, nu på förmiddagen ska en hjälpa mig med Peppe och jag antar att vi ska rida på ridbanan. Hoppas dock på att det inte är allt för många travhästar på travbanan samtidigt för Peppe blir så himla nervös och okoncentrerad, men risken finns väl. Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag faktiskt. Får ta dagen lite som den kommer helt enkelt. 
 
Några av alla fina bilder som blev tagna igår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin