Lördag

Idag har det varit typiskt svenskt väder, regn och sol om vartannat i princip. Vaknade i morse av att regnet verkligen öste ner och det var endast 2 grader ute. Alltså 2 grader den 23 maj, ja ni hör ju själva... Det slutade iallafall regna framåt lunchtid och då åkte jag till stallet och red Peppe bakom pappa. Det gick väl helt okej och han hostade inget så det var bra. Förhoppningsvis är han på bättringsvägen nu!
 
När jag kom hem la jag mig i sängen, åt chips och kollade på Gossip girl som jag för övrigt börjat se igen för tredje gången, haha. Världens bästa serie! Efter middagen for jag ut och sprang en sväng och det gick väl sådär. Fick så himla ont i vaderna så jag kunde inte riktigt springa hela tiden utan var tvungen att gå några bitar. Men det blev sammanlagt 7 km iallafall, nästa mål är väl att kunna springa hela vägen! 
 
Bildbrist.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin