Lördag

Igår jobbade jag som sagt på brännbollsyran från 18-02 och det gick ändå helt okej. Fick från början information om att jag skulle stå som yttre stängselvakt men jag fick stå i vip-kön in till serverings-/alkoholområdet istället så det var mycket bättre. Däremot var det ganska mycket kaos då folk inte riktigt förstod att det var en vip-kö trots skylt, antagligen på grund av att den var bredvid dom andra vanliga köerna. Sedan försvann även den som jag jobbade med och då blev det ännu mer kaos tills det kom en ny som hjälpte mig, och resten av kvällen fungerade det bra så det var skönt! 
 
Nu ska jag alldeles strax dra mig mot stallet för att jobba där, den här helgen blir en riktig jobbhelg kan man lugnt säga, haha. Ska väl mocka några boxar och sedan ska jag hjälpa till att ta in hästarna i eftermiddag. Peppe ska även ridas idag och honom rider jag nog bakom pappa när han kör en av travhästarna. Sedan ikväll är det jobb på yran igen 18-02! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin