Lördag

Igår bloggade jag aldrig något men förutom skolan och stallet gjorde jag inte så mycket igår. Peppe fick vila då det var trav, så jag åkte bara dit och tog hand om honom och när jag kom hem la jag mig i sängen och sov haha. 
 
Imorse klev jag upp ganska tidigt och var i stallet lite efter 7-tiden, mockade då några boxar och sedan red jag Peppe bakom pappa. Åkte dit tidigt idag eftersom det var trav även idag och han kan inte vila två dagar i rad, livet när man står på en travbana.. Hur som helst var Peppe inte på sitt bästa humör idag, min tanke var att rida bakom pappa hela tiden och inte rida själv men han skulle köra intervaller på rakbanan så det sket sig. Fick alltså rida hem själv och herregud vad jobbig han var säger jag bara. Han gjorde en bockserie när jag travade och sedan var vi på besök i "skogen" utanför körvägen. Lite stegringar och hopp blev det också. Det snurrade helt om för stackarn idag, det blev nog lite för mycket på en gång för hans hjärna att ta in. 
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag förutom att sovit (haha) och nu ska jag leka duktig och försöka plugga en stund. Sedan blir det nog tidig sänggång för jag är jättetrött, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin