Naprapat

Skolan var som vanligt, långtråkig o h jag var väldigt trött hela dagen. Mår ständigt illa när jag tänker på mattenationella som väntar nästa vecka. Jag och pappa åkte ut till Kryckis vid middagstid och tog in honom, han hatar regn stackarn. Mamma var hos honom i morse då han nämligen fick träffa en naprapat idag. 

Vad jag förstod var det bara positiva besked. Smör (som han kallas haha) tyckte att Kryckan var väldigt välmusklad och såg ut att vara välriden och vältränad (so proud). Men mycket riktigt så är han svagare i höger bak. Han fick behandling med laser och akupunktur och ska skritta imorgon. Någon annan dag ska jag vara med och då ska han titta på mig för att titta på hur jag tar med mina svagare sidor över på Kryckan och hur det isåfall påverkar honom. Blir jättekul att se!

På tal om lindas bild, här mina vänner har ni min bloggmate Linda Söderholm i sina vackrare moments :') lillgumman






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin