Omotiverad

Idag går jag i skolan till två. Sen måste jag hem och plugga för jag har två prov och en inlämning (tror jag) den här veckan. Känner dock ingen motivation till något alls just nu, så det kan bli lite intressant hur detta går. Dessutom kan jag inte gå ordentligt eftersom det var en person (nämner inga namn) som galopperade in i mig och Kryckan på framhoppningen igår. Jag stod och drog sadelgjorden 2-3 meter innanför spåret och då kommer hon skriker typ "jag kommer på spåret" och krockar rakt in i oss (läs igen: jag stod 2-3 meter innanför spåret så att hon kom på spåret var ju bara bullshit). Hur som helst så for hästens bog rakt in i mitt knä och nu gör det jättejätteont. Tänkte inte så mycket på det när jag red, men direkt jag hoppade av så dog jag typ. Kryckan blev ju lite stressad också såklart, oj så synd jag tyckte om honom. Tjejen sa inte ens något heller så det var lite dålig stil kan jag tycka...

Hur som helst, hoppas ni har en bättre dag än vad jag har...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin