Onsdag

Idag hade jag bara en lektion. Först hade jag sovmorgon till 11.05 och efter den lektionen behövde vi tydligen inte komma på nästa, och eftersom vi inte heller hade någon juridik idag så fick vi som går juridikinriktningen fara hem. Kändes ganska ovärt ändå att fara dit, men jag klagar inte.
 
Nu ska jag alldeles strax fara till stallet. Tänkte fara ut och jogga längs vägen eftersom dom är så mjuka och bra nu när det har regnat så mycket. Han ska hållas igång så det är bara att köra. Sen måste jag hem och plugga till två prov samt göra färdigt en redovisning.
 
Jag lämnade in min skoldator idag så jag har knappt några bilder. Den kraschade igår och vägrar starta så allt jag hade på den är förlorat nu. Inte så himla kul sådär i slutet av terminen.
 
Detta är fyra år sedan nu, helt sjukt vad fort tiden går.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin