Söndag

Sitter och äter frukost nu och ska snart bege mig till stallet. Får se om jag rider Peppe idag eller inte, det beror helt på om pappa har någon häst att köra med mig. Efter att jag har varit i stallet ska jag till hippo och kolla lite på tävlingarna, ska väl hjälpa till lite efter tävlingarna också i guess. Skönt att det är sol idag iallafall och inte spöregn som halva dagen igår! 
 
Annars har jag inga speciella planer idag förutom att plugga, har haft två pluggfria dagar nu och det behövdes verkligen. På torsdag har jag sista provet i 3an, så nu är det bara ge gärnet tiden som är kvar. 
 
För övrigt anmälde jag till första tävlingen sedan september idag. Vi åker ner till övik och hoppar 1 meter och 1.10 om 2 veckor (om tävlingen blir av vill säga, dom tar betalt vid anmälan och det är jättefå anmälda). Förra gången vi tävlade där nollade vi alla klasser och blev placerade i tre så vi får väl hoppas på en favorit i repris kanske! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin