Vilken dag

Hade skola från 8-17.00 idag, och det var mer än jobbigt. Vi var två ekonomiklasser och en teknikklass och vi utvecklade en redan befintlig produkt, lyssnade på föreläsningar osv. Direkt det var över så åt jag med Alicia och Elias på Max och när jag kom hem så åkte jag och mamma till Kryckan. Han hade Andrea Waller inbokad för han ska få en ny sadel, men det regnade för mycket så det var inte läge att släpa ut en massa sadlar i regnet på ridbanan. Vi har ny tid på tisdag eventuellt, men vet inte om vi tar det då heller.

Vi har faktiskt bokat in en tid hos veterinären. Det blir ph-vet i Timrå som planerat, 8.30 på morgonen blev det så det blir att länna Umeå vid fyra på morgonen. Jaja, allt för Kryckan och det är ju faktiskt inte första gången vi åker till Timrå/Sundsvall över dagen, även fast det oftast handlar om tävling då:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin