Yran 2015

Jag har bloggat jättedåligt i helgen, men jag har verkligen inte hunnit. I fredags red Linnea Kryckan i skritt och trav på morgonen och vid 12 åkte mamma in med honom till Evidensia för att skos. Jag och Oskar for till Sofia på Teg och var där ett tag innan vi for vidare till yran. Helgen var både väldigt bra och mindre bra, men med bara bra människor. Hade sönder mina benhinnir, ett knä och ett smalben, men det är bara yran en gång om året.
 
Idag ska jag bara vara hemma och plugga. Jag och Oskar tog världens längsta sovmorgon precis som igår. Min lillasyster ska rida lektion på Kryckan för sin ridlärare på ridskolan så det blir kul att höra hur det gick sen! Ligger för närvarande och väntar på att finalen i serior SM ska börja för den sänds live på horse1. Annars har jag inte mycket planerat idag än att ta tag i slutspurten av skolan!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin