Fredag

Idag var sista dagen på truckutbildningen och vi hade även "uppkörningen" idag. Trodde i början av veckan att jag verkligen inte skulle klara den då vi bara skulle få två dagar på oss att lära oss köra. Men det gick väl ganska bra ändå trots att jag och trucken inte alltid är bästa kompisar. Nästa vecka jobbar jag som vanligt och jobbar även eftermiddag så det kändes faktiskt lite segt. 
 
Vi blev klara med uppkörningarna ganska tidigt idag så efter att vi hade slutat åkte jag en som jag jobbar med till stan och kollade runt lite där. Måste dock säga att black friday inte var något jättestor hit, var nästan så att jag blev lite besviken och jag hittade inte heller något att köpa på rean haha. 
 
Åkte vidare till stallet efteråt och var lite lat så Peppe fick bara gå en stund i skrittmaskinen idag medan jag mockade och fixade allt. Imorgon ska han dock ridas som vanligt igen. Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig då jag ska upp hyfsat tidigt för att släppa ut hästarna imorgon!
 
Bild från skåne
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin