Hade visst en blogg

Sedan senast jag bloggade har det inte alls hänt mycket. Den här veckan och nästa vecka har vi teori på draggen. Måste faktiskt säga att det känns otroligt konstigt att vara tillbaka där igen men samtidigt inte. Nästan så att det känns som man går där igen, haha. Sedan får man ju så himla mycket throwbacks. Saknar faktiskt gymnasiet lite om jag ska vara ärlig! 

Peppe rids på som vanligt och med tanke på hur han är så har han bara ridits i ridhuset nu på slutet. Ganska tråkigt och inte speciellt varierande men det finns ju inte så mycket att göra åt det. 

Just nu ligger jag iallafall i sängen och ska sova. Bloggar troligtvis imorgon om jag kommer ihåg, haha. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin