Kryckan update

Kryckan står sina sista dagar i uteboxen nu, för på måndag får han ha skor och komma ut i hagen igen. Självklart ska han skos direkt på måndag morgon. Han får även börja trava nästa vecka vilket kommer bli huuur bra som helst. Både han och jag är väldigt less på detta nu och vill bara komma igång med livet igen nu. Han ska duschas imorgon så att vi förhoppningsvis kommer kunna klippa han senare i veckan, även manen, svansen, hovskägget, luggen, allt ska klippas så han blir sig själv imorgon. Han ser ut som en skabbig isbjörn just nu, så det är därför jag inte har lagt upp så mycket bilder på honom den senaste tiden, men vafan, han måste få vara lite vindhäst...
 
Annars rullar livet på som vanligt, skolan dödar mig men det är sista året så det känns ändå okej. Nästa vecka är utvecklingssamtalsvecka och det är typ dom bästa skolveckorna på året haha. Då ska jag se till att få bort en massa skolgrejer innan jag drunknar big time. Börjar typ gråta så fort någon nämner ordet gymnasiearbete och så kan vi ju inte ha det...
 
Juste där är lite av mitt nästan svarta hår som alltid nästan blir svart vilken färg jag än väljer verkar det som..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin