Ännu en tävlingshelg över

Nu har vi kommit hem från Billdal och jag ligger i sängen och ska sova. Det här blir bara ett snabbt inlägg för jag är så otroligt trött. Varnar er för att detta kan bli ett osammanhängande inlägg, haha.

I helhet har den här helgen iallafall varit ganska bra resultatmässigt och hästarna har hoppat bra. Igår hade dock alla lite stolpe ut så det var lite synd. Idag däremot vann en häst 135m och en hade 4 fel i samma klass, ett riktigt tråkigt nedslag. Sedan hoppade två hästar 145m som var en Grand prix. Den ena var felfri i båda omgångarna och kom 4a. Den andra hade ett ned i båda men fick pris ändå. 

Igår på kvällen var det även en clinic med Angelica Augustsson och den var helt okej. Man brukar ju alltid lära sig något iallafall. Måste även skriva att det var väldigt bra tävlingar som Billdal anordnade, dom hade till exempel en fikabox åt ryttare/hästskötare och vi fick hjälp att både packa in och ut alla saker när vi kom sant åkte. Tummen upp! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin