Bra start på helgen!

Då är tävlingsdag ett av tre över och hästarna har hoppat bra idag. Vi har som sagt fyra hästar med oss men bara tre har hoppat idag. Två av hästarna gick en 1.25m klass och kom 1a och 4a av nästan 80 starter. Den tredje hästen hoppade 1.35m och kom 4a. En bra start på helgen helt enkelt! Bara hoppas det håller i sig. 

Det ör dock ganska många startande här i Billdal så det blir långa dagar. Imorgon är det nästan 120 startande i första klassen. Inga startfält man är van med i Norrland precis, haha. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin