Här var det tomt

Jag ser att Linda känner ungefär samma tagg till bloggen som jag, men ingen av oss har speciellt mycket tid så det är nog såhär det kommer att vara ett tag framåt. Jag har matteprov på onsdag och känner hur livsglädjen barqa rinner ur mig så fort jag tänker på det. Annars har jag faktiskt fått C på alla prov jag gjort denna terminen, så då måste såklart matten bryta den trenden...
 
Kryckan mår också bra vad jag vet. Vi bytte bandage i lördags och på högern var det faktiskt så bra att han inte behöver bandage något mer, så nu har han ett skydd över när han är i hagen bara så han inte sparkar upp något. På vänstern däremot var det rätt oförändrat, alltså fortfarande öppet sår i mitten på snittet ungefär, ovanför och nedanför hade det däremot redan börjat växa tillbaka päls! Imorgon ska bandaget på vänstern bytas igen och förhoppningsvis behövs inget nytt bandage efter det, annars skulle vi åka in till Evidensia igen och det har vi inte lust med...
 
Vackrast i världen
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin