Kryckan just nu

Jag gör inget annat än att plugga just nu. Imorgon har jag två prov, men efter det väntar en skön helg. Nästa vecka har jag också två prov, också på samma dag, men sånt är livet. Varför sprida ut saker?

Kryckans bandage är helt borta nu! Vi tog bort dom igår och imorgon ska vi boka tid för återbesök!! Jag är inte helt säker på att han får grönt ljus då såren har gått upp några gånger, men nu ser dom bra it tycker jag. För Kryckans skull hoppas jag verkligen att der går bra så att han får komma ut i hage. 

Min vackra, vilda, snälla, underbara häst som jag tycker så mycket om❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin