Söndag

I helgen har jag bloggat ganska dåligt, eller vafan jag ska sluta säga så för jag bloggar aldrig bra längre, utan bara mer eller mindre dåligt. For till Oskar i fredags och sov där. Sen pluggade jag och var hos Kryckan som vanligt. Idag åkte jag och Oskar till Kryckan på morgonen och gick med honom, han fick även komma ut i hagen en kort stund och blev helt varm av att se hur lycklig han blev även fast det bara var en stund. Mamma var där på kvällen och gick med honom en gång till, även det som vanligt. Han ska in och röntgas imorgon igen, helt ärligt tror jag inte att han får grönt ljus men jag hoppas. Hur som helst så behöver vi hjälp att få bort stygnen och hur vi ska göra när han drar sönder bandagen och ständigt slår upp såren. Det enda jag inte vill höra är fortsatt boxvila...
 
Mår dåligt av att se hur mycket muskler han har tappat...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin