120 mil senare

Igår orkade jag aldrig blogga något, men jag jobbade som vanligt på förmiddagen och sedan började vi rulla mot Umeå på eftermiddagen. Vi körde ungefär hälften av biten igår och övernattade ovanför Stockholm innan vi körde dom resterande 60 milen idag. Trots att det var en lång resa tycker jag den har flutit på ganska bra och smidigt. Vi var väl framme på tävlingsplatsen lite efter 19-tiden och nu har jag ganska precis landat hemma i min egen säng, så himla skönt. 

Vi har iallafall tre hästar med oss i helgen som ska tävla och det är Clicken, Cobbe och Hasse. Vet inte riktigt vilka klasser dom hoppar då det eventuellt skulle bli någon ändring och Clicken inte ens är med i startlistorna. Mellan allt groomande ska jag också hinna med att packa alla saker till Peppe och även frisera honom då han åker med ner till Skåne! 

Har tyvärr ingen bild att bjuda på idag, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin