12:e september

Nu har jag precis kommit in från stallet och hunnit med att duscha. Väntar på att resten av tjejerna som jobbar i stallet ska bli klara och sedan ska vi in till Klippan och äta. Från början var planen att åka in till Helsingborg men det lät som om det kunde vara fullt på restaurangerna eftersom det är lördag. 

Idag har jag bara ridit en häst vilket faktiskt var ganska skönt då jag har sån himla träningsvärk i kroppen. Men det börjar väl bli bättre! Red iallafall samma sto som jag red igår och precis som igår var hon fin att rida. Sedan har jag även förutom dom vanliga sysslorna longerat en häst och badat Clicken då han ska iväg och tävla imorgon. Som det verkar just nu ska jag knoppa båda hästarna som ska tävla imorgon, har inte knoppat på ca 1 år så vi får väl se hur det går. Men förhoppningsvis ska det väl gå bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin