Agge is back!

Jag försökte faktiskt blogga hela veckan, men internet var så dåligt och ojämt att det helt enkelt inte gick. Snapchat var det enda som funkade nästan problemfritt och typ kik och facebook funkade var tredje dag eller nått. Men iallafall, vi har haft det jättebra och fler bilder kommer i något annat inlägg för nu måste jag snart börja dra mig mot skolan som jag knappt har varit i på hela terminen känns det som med alls veterinärbesök och resor. Jaja, vi höres ikväll!

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en promenad med mitt hjärta, hade saknat han jättemycket❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin