Dag 2

Ligger i sängen och ska sova nu. Är jättetrött så om detta blir ett flummigt och konstigt inlägg är det därför. Idag har det varit en riktigt lång dag. Var på hippo klockan 7 imorse för att ge hästarna frukost och sedan gick vi även en sväng med dom. Åkte sedan till Peppe och packade klart allt åt honom innan jag åkte tillbaka till hippo igen. Alla tre hästar hoppade 150 idag som var kval till Volkswagen Grand prix imorgon. Eftersom det bara var 30 startande blev det lite stressigt att göra iordning tre hästar, men det gick bra! Cobbe vann idag igen så det var roligt och även Hasse gick bra men hade tyvärr ett nedslag. 

Imorgon hoppar bara två hästar och i olika klasser så då blir det lite lugnare. Dessutom kommer dom höga klasserna gå först så det är skönt! 

Dagens knoppar på Hasse och Cobbe, haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin