En bra dag helt enkelt

Idag hade jag skola från 8.20-15.40. Vi sålde fika i mitten för att samla startkapital till vårt UF-företag. Det gick otroligt segt och kändes tråkigt och ovärt så motivationen var inte on fleek just då. Men dagen avslutades med ett jättebra möte med en framgångsrik person som ska vara vår handledare och han trodde verkligen på oss och vår idé och allt bara klickade. Nu känns det hur bra som helst och detta kommer bli hur kul som helst!
 
Mamma tog hand om Kryckan idag. Istället gick jag och Oskar till ica och köpte chips och redbull och såg första avsnittet av paradise som började idag. Hade verkligen saknat paradise! Om ni undrar varför jag är vaken nu så är jag hög på redbull men har sovmorgon imorgon så det gör inte speciellt mycket.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin