Onsdag

Måste säga att det är otroligt svårt att komma på hur man ska börja inläggen när man jag i princip samma saker varje dag. Men hur som helst har jag jobbat idag som nästan varje dag vill säga. Till skillnad från igår har vi varit fler som jobbat idag, så det har varit skönt. Var lite småjobbigt igår när jag var själv. 

Har även ridit tre stycken hästar idag och det lär nog kännas i kroppen imorgon. Började med att rida ett sto som gick 7-års championatet i Falsterbo i år. Henne red jag på banan och hon var jättefin, en riktigt trevlig häst! Sedan red jag en hingst som tävlar 1.40 meter. Har ridit honom en del tidigare och även han är riktigt trevlig att rida. Han var dock lite halvseg idag när jag red honom på banan så jag var ganska slut när vi var klara. Efter lunch red jag sista hästen som var en hingst som gått 1.50 meter. Red honom i ridhuset och han var riktigt riktigt fin. Han var inte stark men hade ändå lite egen motor. Riktigt trevlig häst att rida! 

Nu ska jag äta middag och sedan ska jag nog gå och lägga mig. Börjar bli lite förkyld så har väl tänkt försöka sova bort den haha. 

En av hingstarna jag red idag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin