Hejsan

Känns som att jag aldrig loggar in här längre, men det beror på att jag har sjukt mycket i skolan tills nästa vecka. Det som har hänt sedan senast är iallafall att jag fick lägga om såren på kryckan igen igår då han hade slitit loss bandaget på högern och råkade sparka till sig själv rakt på stygnen så det började blöda under promenaden. Han hade sjukt ont men lät mig göra en snabb nödlösning så får mamma göra det bättre imorgon. Han är klantigast i världen min lilla häst och det är lite tråkigt för den enda som drabbas är ju han själv. Det är så hemskt att se när han har ont och börjar darra...❤️

Jag var även ut en snabbis till hippo i fredags. Kollade på tävlingarna och var med Linda som är i Umeå över helgen. Ska dit imorgon också och se finalen i Volkswagen Grand prix men helst skulle jag behöva skriva klart en skolgrej först. Jaja vi får se hur det blir med det...

Vill tillbaka 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin