Heldag på akuten

I förrgår blev jag som sagt trampad av Peppe på foten och jag kunde knappt gå varken i förrgår eller igår. Åkte in till sjukhuset och röntgade foten igår och då trodde dom att det var en fraktur. Dom ville göra skiktröntgen och sedan om det var något sätta på en gipsstövel. Hade dock inte tid att göra det då jag skulle iväg så jag åkte in till Helsingborg idag och spenderade typ hela dagen där. Som tur var visade inte skiktröntgen någon fraktur så jag slapp att bli gipsad. Har även börjat kunna gå på foten nu så det känns skönt! 

Firade att foten var hel med en lyxshake!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin